Nowa Manga

Współautorzy: Marcin i Antek


#1 2010-01-07 19:26:18

kiperfan6

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 21
Punktów :   

Plansza - gra

A więc zacząłem działać w zakresie umiejętności postaci.

Wpierw wkleję tekst z mojego poprzedniego forum

"Spróbuję to wytłumaczyć jak najprościej.

Statystyki przydają się nie tylko przy walce, są potrzebne także na misjach. Podam przykład: ktoś na misji próbuje dostrzec chowającego się przeciwnika. Jest wtedy potrzebny test na Inteligencje (uwaga, prowadzący misje sam wybiera jaki to ma być test).
Co to jest test na coś (np. inteligencje)?
Jest to rzut kostką 10-ścienną. Jako że na komputerze takiej kostki nie ma, wyniki będą wyrzucane w programie "Random Number Generator"."

Profesje: (dodatkowo obok rang[Genin.Chunin])

http://img197.imageshack.us/img197/5670/profesje.jpg


Uczeń Ninjutsu - Profesja, gdzie głównym rodzajem walki jest Ninjutsu. Jednakże uczymy się też pozostałych dwóch(w mniejszym stopniu). Złożona z trzech poziomów:
I poziom - Nauka tylko ninjutsu.
II poziom - Nauka ninjutsu i słabych genjutsu.
III poziom - Nauka ninjutsu, genjutsu i taijutsu.

Uczeń Genjutsu - Profesja, gdzie głównym rodzajem walki jest Genjutsu. Jednakże uczymy się też pozostałych dwóch(w mniejszym stopniu). Złożona z trzech poziomów:
I poziom - Nauka tylko genjutsu.
II poziom - Nauka genjutsu i słabych taijutsu.
III poziom - Nauka genjutsu, ninjutsu i taijutsu.

Uczeń Taijutsu - Profesja, gdzie głównym rodzajem walki jest Taijutsu. Jednakże uczymy się też pozostałych dwóch(w mniejszym stopniu). Złożona z trzech poziomów:
I poziom - Nauka tylko taijutsu.
II poziom - Nauka taijutsu i słabych ninjutsu.
III poziom - Nauka taijutsu, genjutsu i ninjutsu.

Uczeń Medyka - Profesja, gdzie początkujący medycy uczą się od innych doświadczonych lekarzy. Uczy się tu głównie technik leczniczych, ale także w pewnym stopniu Gen-, Tai- i Nin- jutsu.
I poziom - Nauka technik leczniczych i słabych genjutsu.
II poziom - Nauka technik leczniczych i słabych jutsu z pozostałych stylów.

Najemnik - Osoba, która w celu zdobycia korzyści majątkowej, podejmuje się wykonania zbrojnego zadania. Posługuje się broniami białymi, od mieczy do toporów i włóczni.

Strzelec - Początkujący strzelec szkoli się w walce na odległość. Często dopasowywuje jutsu do swoich umiejętności. Posługuje się broniami: łuk, kusza, shurikeny, kunai'e.

Nukenin - Czyli inaczej ninja, który zdradził wioskę. Jest poszukiwany przez najczęściej ANBU ( jeśli jest groźny) lub słabszych ninja. Musi być przystosowany do koczowniczego życie, by uciec wrogim oddziałom.
I poziom - Uczy się głównie technik do ukrywania się i szybkiego przemieszczania.
II poziom - Uczy się technik także do eliminowania słabszych przeciwników.

Zaawansowane profesje:

Medyk - Ninja wyspecjalizowany w leczeniu ludzi. Nie jest jeszcze w tym mistrzem, lecz jako jedyny może rozwijać potem swoje umiejętności medyczne.

Mistrz Ninjutsu - Ninja wyspecjalizowany w ninjutsu. Ma w tym ogromne doświadczenie, zna dużo technik nin.

Mistrz Genjutsu - Ninja wyspecjalizowany w Genjutsu. Ma w tym ogromne doświadczenie, zna dużo technik gen.

Mistrz Taijutsu - Ninja wyspecjalizowany w Taijutsu. Ma w tym ogromne doświadczenie, zna dużo technik tai.

Szermierz - Kolejny poziom najemnika. Szermierz zna więcej technik pomocnych przy walce krótkodystansowej, a także w walce z bronią białą.

Strzelec Wyborowy - Strzelec wyborowy to ninja wyszkolony w precyzyjnym strzelaniu na dużą odległość, obserwacji i maskowaniu. Posługuje się broniami: łuk, kusza, shurikeny, kunai'e.

Szampierz - Szkoli się w różnych typach broni: w daleko i krótkodystansowych.

Fechtmistrz - Jest mistrzem broni, bardzo ciężko jest go pokonać w walce na obojętnie jaką broń.

Szpieg -

Dowódca nukeninów -

Członek organizacji -

Dowódca organizacji -

ANBU -

Mistrz Jutsu -

Kage -

Legendarny Ninja -

Offline

 

#2 2010-01-07 19:37:49

kiperfan6

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 21
Punktów :   

Re: Plansza - gra

Część kolejna:

[WW]Walka Wręcz: Na początek 20
[WzB]Walka z Bronią: Na początek 20
[St]Strzelanie: Na początek 20
[Zr]Zręczność: Na początek 20
[Int]Inteligencja: Na początek 20
[s]Siła: Na początek 3
[W]Wytrzymałość: Na początek 2
[Sz]Szybkość: Na początek 1
[A]Ataki: Na początek 1
[Życie]Życie: Na początek 5
[PC]Punkty Chakry: Na początek 5
[PS]Punkty Szczęścia: Na początek 1

WW - Umiejętność walczenia bez broni, czyli na pięści i nogi.
WzB - Umiejętność walczenia z kataną, mieczem, ogólnie bronią białą.
St - Umiejętność strzelania do celu shurikenami, kunai'ami itp. , także celność.
Zr - Umiejętność szybkich reakcji i większej zwinności.
Int - Umiejętność odpowiadająca za nasz intelekt. Można spróbować odgadnąć ruch przeciwnika (przy udanym teście).
S - Obrażenia jakie zadajemy przeciwnikowi.
W - Obrażenia jakie możemy na siebie przyjąć bez straty punktów życia.
Sz - Nasza szybkość poruszania się.
A - Ilość ataków które możemy wykorzystać podczas jednej rundy.
Życie - Wiadomo. Jeśli przejdzie poniżej zera, postać może nawet umrzeć.
PC - Są wydawane na jutsu. Każda technika ma swój koszt PC.
PS - Gdy nasza postać umrze, możemy wykorzystać ten punkt. Postać wtedy nie umiera.


Aka-gakure

Nastawienie do innych wiosek: Agresywne
Akakage: Akinori

Specjalne: Ludzie w wiosce to oszuści, kanciarze i tego typu osoby.

Umiejętności specjalne:

Zdolność jest to dodatkowa pomoc do gry dla postaci. Dodaje nam ona między innymi siły, chakry itp.

Zdolności:

Bardzo silny - +1 do siły
Bardzo szybki - +1 do szybkości
Bijatyka - +5 do Walki Wręcz
Błyskawiczne zablokowanie - Postać umie zablokować uderzenie niesamowicie szybko.
Bystrość - +5 do inteligencji
Chirurg - +10 do inteligencji przy operacji
Gumowy człowiek - + 5 do zręczności
Wyostrzone zmysły - +20 do wykrywania wrogów
Krzepki - +1 do wytrzymałości
Niezwykle odporny - +1 do życia
Silny cios - +5 do walki z bronią
Pancerz ze skóry - +5 do życia
Precyzyjny strzał - +5 do Strzelania
Szybki refleks - +5 do zręczności
Urodzony wojownik - +5 do walki wręcz i walki z bronią
Szybkie pieczęcie - szybsze wykonywanie pieczęci
Duża ilość chakry - +1 do Punktów chakry
Ogromna ilość chakry - +1 do PC (wymaga "Duża ilość chakry")
Szczęsciarz - +1 do punktów szczęścia



Demony:

Demony są dostępne, zdobyć je można albo na misji (bardzo trudne), albo na początku gdy w linijce Bijuu wpisze się, że się chce demona. Wtedy następuje losowanie, 50% że wystąpi demon.

Dostępne demony:

1-ogoniasty: wolny
2-ogoniasty: wolny
3-ogoniasty: wolny
4-ogoniasty: wolny
5-ogoniasty: wolny
6-ogoniasty: wolny
7-ogoniasty: wolny
8-ogoniasty: wolny
9-ogoniasty: wolny

Offline

 

#3 2010-01-07 19:45:01

kiperfan6

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 21
Punktów :   

Re: Plansza - gra

Rangi:

Uczeń Akademii - jesteśmy nim od początku
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia

Genin - jesteśmy nim po wykonaniu dwóch misji D (od razu bez egazaminu)
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia

Chunin - jesteśmy nim po wykonaniu 5 misji D i 5 C, a także po zdaniu egzaminu (tylko ustny, polegający na wiedzy z anime).
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia

Tokubetsu Jounin - jesteśmy nim po wykonaniu 10 misji C i 5 B, a także zdaniu egazaminu (ustnego i praktycznego, czyli walki).
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia

Jounin - jesteśmy nim po wykonaniu 15 misji B i 5 A, a także zdaniu egazaminu.
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia

Sannin - jesteśmy nim po wykonaniu 20 misji B, 15 A i 5 S, a także zdaniu egazaminu.
+5 do WW, WzB, St, Zr, Int, PC, +1 do S, W, Sz, Życia



Istnieje pięć natur chakry:
-Raiton
-Fuuton
-Doton
-Suiton
-Katon

Każdy może się uczyć jutsu tylko swojej natury.
Pierwszy rodzaj chakry mamy od początku, drugi gdy awansujemy na Jounina.




Uczeń Genjutsu - Profesja, gdzie głównym rodzajem walki jest Genjutsu. Jednakże uczymy się też pozostałych dwóch(w mniejszym stopniu). Złożona z trzech poziomów:

I poziom - Nauka tylko genjutsu E, D.
+zdolności: Niezwykle odporny, +jutsu: Utsusemi no Jutsu
+1 PC, +1 życie

II poziom - Nauka genjutsu E, D i Gouken.
+jutsu: Kai
+1 PC, +1 życie, +5 Int, +1 W

III poziom - Nauka genjutsu E, D, C, ninjutsu E, D i taijutsu D.
+1 PC, +1 życie, +5 Zr, +5 WzB, +1 A



Uczeń Ninjutsu - Profesja, gdzie głównym rodzajem walki jest Ninjutsu. Jednakże uczymy się też pozostałych dwóch(w mniejszym stopniu). Złożona z trzech poziomów:

I poziom - Nauka tylko ninjutsu E, D.
+zdolność: Szybkie pieczęcie, +jutsu: Shunshin no Jutsu
+1 PC, +1 życie,

II poziom - Nauka ninjutsu E,D i słabych genjutsu E.
+1 życie, +1 PC, +5 Zr, +1 A

III poziom - Nauka ninjutsu E, D, C, genjutsu E, D i taijutsu D.
+jutsu: Kuchiyose no Jutsu
+1 życie, +1 PC, +5 WW, +5 St, +1 Sz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon.pun.pl www.fifacontinental.pun.pl www.2lo3c.pun.pl www.e650.pun.pl www.gameliaforum.pun.pl